welkom op mijn blog

maandag 12 september 2011

you brighten my day



tan

4 opmerkingen:

bmartes zei

OH wat een geweldige layout!! Leuke foto's ook van je dochter. Ik kan me voorstellen dat ze je dag 'verlicht';-) Leuk papier ook, dat heb ik ook nog ergens liggen...
Groetjes,
Arja

Ju@nita zei

Wat een leuke lo's maak je zeg Tanja.En van je kinderen daar krijg je nooit genoeg van,kan je wel elke dag lo;s van maken toch?Je hebt een leuk blog en wat ga je in een mooi huis wonen meid,toppie.

Groetjes Juanita

Petra zei

Hij is leuk! :-D

makr zei

Wat een schitterende layouts Tanja.
Ik heb de rest ook bekeken. Mooi huis krijgen jullie. Wanneer is het klaar? Wat een ruimte heb je dan.
Heerlijk is dat. Wij mogen ook niet klagen hoor, maar met een rolstoel in huis is het toch snel vol.
Je bent lekker op dreef met je layouts. Kan ik nog niet zeggen.
Haha. Misschien komt dat ook wel weer.