welkom op mijn blog

zaterdag 17 september 2011

buzzen!!

Vandaag weer een nieuwe buzzkit ontvangen! Ik mag de RoC repulpant Eclat buzzen.
t werkt op meerdere huidlagen en stimuleren zo een stralende huid . Fijne lijntjes en rimpels worden glasdgestreken, de huid word verstevigd en de teint is gelijkmatig en straalt ;-)

Ik heb het zelf net gebruikt, t smeert goed uit , t ruikt alleen nergens naar /zit geen geur aan, voelt wel ok

Ik heb hier een aantal samples liggen met kortingsbon ! laat je een berichtje achter dan maak je kans op een sample!!
as dinsdag zal ik dan loten .

groetjes tanja

2 opmerkingen:

jacqueline zei

Nou ben benieuwd hoe de creme je bevalt, leuk lijkt me dat buzzen, heb me ooit eens opgegeven maar is in het vergeet hoekje geraakt, heb dus ook nog nooit gebuzzt.

Groetjes Jacqueline

bmartes zei

Wat zal jij mooi en glad en jong worden;-) Leuk dat je daaraan meedoet. Wat betekent 'buzzen' eigenlijk? Bij mij is er geen eer meer aan te behalen dus stuur je samples maar aan jongere blommen!
Groetjes,
Arja