welkom op mijn blog

zondag 11 november 2012

nieuwe huisgenoot

Lang wilden we eigenlijk al een hond maar ja Nico heeft Astma en wij dachten dus altijd dat het dan niet kon totdat ik pas een tv programma zag waarin honden waren die door hun huid en haar zo waren dat er vaak weinig sprake was van allergie, ik ben me er wat meer in gaan verdiepen en ben op zoek gegaan naar honden die wij leuk zouden vinden en die "hypoallergeen"zouden zijn....
Op zich wisten we wel wat we leuk zouden vinden maar het dan ook nog vinden? er gingen weken overheen en nog maar weer eens overleggen en met de kinderen bespreken want we vonden het wel belangrijk dat we allemaal op 1 lijn zitten.
Afgelopen week vonden we iemand waar we eens ff mochten kijken of Nico allergisch zou zijn voor de puppy , maar al wat gebeurde allegische reactie bleef uit! yes!

en dit is het resultaat:






Hij heet Mike en tis een Maltezer pup , tis echt een scheetje ;-) en as zaterdag heeft ie zn eerste puppy cursus les :-)

tan

1 opmerking:

Cindy zei

Oooo, wat een schatje <3

Ik wens jullie heel veel geluk met Mike, maar ik denk dat dat wel goed zit :)