welkom op mijn blog

zaterdag 3 maart 2012

afvallen

IK krijg nogal wat mailtjes over hoe ik aan het afvallen ben enzo, het is lastig uit te leggen ben ik bang omdat t niet echt een dieet is ;-) Ik ben in november begonnen met weight care om een start mee te maken maar na een paar weken dacht ik toch dat ik het zo niet ging volhouden ik had wat meer handvaten nodig.
Ik ben toen naar een dietiste gegaan die me helpt om gezondere keuzes te maken in het eten , inmiddels ben ik dik 14 kilo afgevallen simpelweg door "gezond" te eten en veel te bewegen en wel op zo n manier dat t makkelijk vol te houden is .
Ik snoep niet meer , ik ontbijt ;-)) ( kon ik eerst nooit) , eet geen chips ed meer en echt ik mis het ook niet meer .
Ik heb heel veel gehad aan boeken als :
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/eet-je-slank/1001004002731680/index.html
en
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/het+geheim+van+slanke+mensen/Nty/1/suggestedFor/het+geheim/N/8299+8293/Ne/8299+8293/search/true/searchType/qck/sc/books_nl/index.html?_requestid=22113

vooral de laatste was een eyeopener

voor mn beweging heb ik de wii , ik heb ontdekt dat dansspelletjes het helemaal zijn voor me zoals just dance 1,2, en 3 , of zumba of met t balance board wii fit plus.
IK ben niet zo van naar de sportschool enzodit kan ik doen wanneer ik dat wil, dus ik dans zo 4 a 5 keer per week een uurtje en vaak doen de kinderen ook gezellig mee;-)

ik hoop dat je hier wat mee kan en anders hoor ik het wel ;-)
tan

Geen opmerkingen: