welkom op mijn blog

maandag 7 juni 2010

het weekend

eerst vrijdag naar dreamnight at the zoo, kan er een heel verhaal over schrijven maar dat ga ik niet doen, kan alleen zeggen dat t ons mega tegenviel ;-( en dat we het in jaren niet zo slecht geregeld hebben gezien. En dat ik het heel jammer vind dat sommige mensen gewoon echt geen fatsoen hebben.



wat ik wel heel fijn vond was ons "gesprek"met de politiemeneer in rolstoel , thnx!!


ennnnnnn we hebben een nestje van onze valkjes , vanmorgen lag t derde eitje er ;-))


en gisteren hebben we Sanders verjaardag gevierd , hij is natuurlijk vandaag jarig.

mijn "kleine"mannetje alweer 11 , waar blijft de tijd??
tan

3 opmerkingen:

Arianne zei

Gefeliciteerd, Sander!
Jeetje, al 11........

Anoniem zei

Lieve Sander van harte gefeliciteerd, oma.

Mireille zei

zo jammer dat het tegenviel. Ik zag vrijdagmiddag in het ziekenhuis allemaal bussen.. ambulances, politie, brandweer.. paniek alom.. en eindelijk wist ik eens een keer - dankzij jou- waar het om ging. Helemaal super!!
Gefeliciteerd metje kleine grote man!!!