welkom op mijn blog

donderdag 26 november 2009

december daily 2009



Aangestoken door t december album virus, doe ik ook gezellig mee ;-))

beetje jammer van de slechte foto maar denk dat t idee duidelijk is, nu nog volhouden om straks dagelijks een foto te maken en het dan ook nog straks te gaan scrappen;-))
het is dus een beetje een combi geworden met allerlei enveloppen ,kartonen kaartjes en een acrylalbumpje.
Verder wil ik iedereen bedanken voor alle aanbiedingen om geld te lenen of met de pet rond ! erg lief.
N. heeft ze nog gebeld omdat er nog meer speelt en daarbij ook gevraagd naar betaalregeling, ze moesten er hartelijk om lachen....
ergens is het natuurlijk om te huilen he? maar ja
tan

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een mooi december album heb je gemaakt en ook al zo snel klaar!
Ik heb alleen nog maar de kaft en twee dagen......
Ik vind hem wel erg mooi! Ik vind het leuk als een december daily zoveel verschillende soorten bladzijden heeft!

Groetjes Nicole