welkom op mijn blog

zondag 4 oktober 2009

Heb ik weer

Nou was hubbie vorig weekend aan t spoken en bleek het longontsteking te zijn nu was ik aan de "beurt" vrijdag al kiespijn , zaterdag was vreselijk brufen 600 deed helemaal niks. Dus maar weekendtandarts gebeld . Fotootje gemaakt bleek mn vulling compleet gebroken en voor een deel klem in het zenuwkanaal. logisch dus dat t erg pijn deed. naja zenuw is verwijderd en er zit nu een noodvulling in dus moet van de week weer naarde tandarts om te laten fixen. Maar ik heb tijdens de behandeling wel 5 of 6 keer verdoving gehad, nu heb ik dus een hele dikke wang verder valt de pijn wel een beetje mee.( ugh)

tan

1 opmerking:

Astrid Zwaan zei

Het zit allemaal niet mee he..Tanja..
Gezondheid gaat voor alles toch!!!

Hoe is het nu met je Hubbie!!! heeft hij ook bij werken van de medicatie.
Sliep hij ook zittend..
Weet er alles van...je kan hier goed ziek van zijn.

Wanneer ga jij terug naar de tandarts of is het inmiddels alweer gefixt!!

Sterkte,
Astrid.