welkom op mijn blog

maandag 26 januari 2009

geinig


Kreeg vanmorgen een award voor mn nieuwe blog ! leuk Eline dank je!
de 5 mensen die deze van mij krijgen zijn:
Yolanda
Ilse
Marjolein
Arianne
Peggy

en dan had peggy nog een leuke tag :
De regels zijn als volgt: Ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer. Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto. Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen. Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.


Dit is de 6de foto bij mij, tis er 1 uit 2005, waarbij Martijn en Desiree lekker zitten te spelen met een grote kartonnen doos, uren hebben ze er plezier mee.

dus nu wil ik taggen:
Eline
Rieni
Anja
Anita
Brigitte
Yvon


Verder wil ik graag eva enorm bedanken voor de coole banner en de gave achtergrond!!! dikke knuf!zij is echt goed met dit soort dingen maken wow!

groetjes tanja

6 opmerkingen:

Anoniem zei

zou het dan toch lukken.? Ik vind je blog erg mooi.
Groetjes mam

Eva zei

graag gedaan:)

eline zei

bedankt heb nu 2 tags liggen hahahah.
ik kan morgen aan de slag.
groetjes eline

Anoniem zei

Hoi Tanja,
Ik ben we niet getagd maar ik vond het zo leuk dat ik ook een foto geplaatst heb.
Mooi blog trouwens!

Anoniem zei

Hoi Tanja,
Hij is echt leuk ik zit er ook wel eens aan te denken maar zie ertegenop alles weer opnieuw uit te zoeken dus blijf denk ik toch maar bij weblog;)
groetjes, Carla

Stampidoe@gmail.com zei

wat is je blog gaaf geworden zeg en bedankt voor het taggen stata er bijna op